Kleine update - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Patrick Iperen - WaarBenJij.nu Kleine update - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Patrick Iperen - WaarBenJij.nu

Kleine update

Door: patrickinmalaga

Blijf op de hoogte en volg Patrick

04 Mei 2012 | Spanje, Málaga

¡Hola Chickos!

Een kleine update vanuit het nog altijd niet heel erg zonnige Málaga. But they promised me: It get's better. Dus daar hopen we dan maar op!

Woensdagavond zijn er twee clubs kampioen geworden, waarvan ik gelukkig beide feestjes heb gemist. 'Onze' Chinees was als trouw fan van Real Madrid blijkbaar compleet bezopen en heeft de hele nacht met een vriend gebeld dat ie zo blij en dronken was. Althans dat vertelde de andere huisgenoot, want ik ben gelukkig overal doorheen geslapen. ¡Que bien!

Gisteren wel La Rosaleda bezocht, waar de gids ons er op wees dat aan het eind de grootste prijs stond. Jawel Málaga won in 2002/2003 de Intertoto cup, I was like: Yeeh.

Verder is de week nu voorbij met Spaanse les, waarbij de ene docent véél beter is dan de andere docent. Conchi is grappig, maar gaat snel, te snel voor anderen. Een oud Spaans mannetje bakt er niets van en de No Comprendo's vliegen over de tafel. Of nou ja, vaak in het Duits, Engels of Nederlands. Wat die beste man toch niet kan volgen.

Vanmorgen hadden we een docent die wel erg goed was, dus kon iedereen het begrijpen en leerden we tenminste ook nog echt wat :).

Nu ga ik maar eens de zon in en nog even genieten van deze vrije uurtjes, morgen vroeg op (06:45), om de bus te halen :).

Hasta luego!

• 04 Mei 2012 - 12:27

Cor:

Heel leuk allemaal, leren en ook vakantie. De temperatuur is hier in Nederland is er ook niet beter op geworden, zo'n ruim 10 C, bij jouw dus zeker beter.
    Nog heel veel plezier.

• 04 Mei 2012 - 12:41

Patrick Van Iperen:

Muchas Gracias!

• 06 Mei 2012 - 12:04

Alette:

Donde son las chicas holandesas?;) ik kan je in ieder geval onmogelijk vinden op facebook. Heel veel plezier komende weken!

• 07 Mei 2012 - 07:35

Patrick Van Iperen:

Alette, ik heb je gevonden op facebook :D!