Laatste dagen in Málaga - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Patrick Iperen - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Málaga - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Patrick Iperen - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Málaga

Door: patrickinmalaga

Blijf op de hoogte en volg Patrick

21 Mei 2012 | Spanje, Málaga

Hola!

De laatste dagen in Málaga breken aan, vrijdagmiddag zitten de Spaanse lessen er weer op :). Afgelopen vrijdag vertrok Ralph al en hebben we gegeten bij één of andere tent, wat helemaal niet leek op een tapas tour. Ze frituren hier echt alle vis, en dat is niet bij alles even lekker...Maar het was verder een gezellige avond!

Vrijdag hadden we ook 'het examen', wat het op zich ook wel was. Ware het niet dat Maria José, onze docent, nogal opvallend vaak wegliep uit het lokaal. Dus het overleg kon direct beginnen ;). En zelfs toen lukte het Ana nog om de docent te laten twijfelen of ze wel of niet door kon naar deze week in A2.1 (vanaf A1.3). Uiteindelijk is ze wel door, dus kunnen we deze week gezellig nog over Ijsland praten..., met hun immigranten (ik ging stuk, 300.000 inwoners en dan nog veel immigranten volgens haar, hmm?). Anyhow, top.

Zaterdag was het minder weer en heb ik flink geslapen en gelezen. 'S avonds de Champions League finale gekeken met 'onze' Chinees in een bar. Blijkbaar is de haat tegen Barca hier groot en is iedereen voor Real. Dus omdat Chelsea Barca had uitgeschakeld, was iedereen voor Chelsea. Nee, ik snap deze logica echt nog steeds niet. En ik baalde inderdaad als enige dat Robben miste, Schweinsteiger mist en nota bene Drogba scoorde. #wateenellende.

Ik denk dat het gisteren pas de tweede dag was dat het hier kouder was dan in Nederland. 20 graden max, regen en wind, klinkt meer als Nederlands weer dan als Spaans weer, right? Maar de perfecte dag om het Picasso Museum te bezoeken. Ik was samen met Ramona, omdat Daniella al wat anders aan het doen was. Ook eindelijk heerlijke Churros gegeten en toen terug gelopen (het was gelukkig droog).

Gelukkig is de zon weer terug en schijnt het morgen al weer 30 graden te worden :). Dus de laatste dagen in Málaga: Playa here I come again :D!

• 21 Mei 2012 - 08:47

Cor:

Misschien begint, als jij terug bent, hier het mooie zomer weer.
    Nu is het sinds een paar dagen wel rond de 20 C, maar nog wel veel afwisselend met regen of onweer.
    Veel plezier.

Groet, Cor

• 21 Mei 2012 - 16:26

Yvonne:

Wat een heerlijk verslag! Tja, beetje jammer van het weer, maar je kunt niet alles hebben.
    Ik baal er ook van dat Bayern heeft verloren en dat Arjen Robben alweer een strafschop miste, maar geen strafschop laten nemen voor het nederlands elftal....? Ik denk erover om Burt en Cookie hierover te mailen. Nog veel plezier deze week met prachtig weer.