Semana dos - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Patrick Iperen - WaarBenJij.nu Semana dos - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Patrick Iperen - WaarBenJij.nu

Semana dos

Door: patrickinmalaga

Blijf op de hoogte en volg Patrick

14 Mei 2012 | Spanje, Málaga

Hola chicos!
¿Qué tal? Hier gaat het prima! Inmiddels zit ik al over de helft van mijn trip hier in Málaga... Sinds afgelopen maandag is het hier écht Playa weer geworden, waardoor ik mijn tijd daar zo tussen vier en acht vaak wel door breng :). Diner voor negen uur is nog niet gebeurd, en het wordt ook steeds later...

Vorige week maandag begon de tweede week met les om half 11, heerlijke tijd. Alleen pas om half 3 klaar zijn, vond ik wel wat minder.

Op dinsdag werd het 's middags bewolkt en ben ik naar Picasso's geboortehuis geweest. Heel interessant en mooi om zijn werken vanaf het begin te zien. Vooral ook steeds veranderingen in zijn eigen werken :).

Woensdagavond zo waar met mijn Chinees voetbal gekeken, naar de niet heel spannende Europa league finale. Maar hij reageert op álles wat er gebeurd en hóe. Zo was hij gisteren de titelstrijd in Engeland aan het volgen en ineens vliegt ie door het appartement. Oooooh het is een pelicula, zooo City campeone! In ultima segundas. Of zoiets, want echt volgen deed ik het niet...
Málaga gisteren de CL bereikt (de voorrondes) en de stad ging los. Toeterende auto's, vlaggen op de bussen etc.. Gezellig. Ze zijn hier écht voetbalgek. La gente esta muy loca..

Zaterdag naar Sevilla geweest met Michelle. Om zes uur op en om 7.40 de trein, voor een treinreis van 2,5 uur. Allebei geslapen in de trein en uiteindelijk kwamen we daar aan. Het is een geweldig mooie stad, Placa de España, Alcazar et cetera allemaal bezocht (de foto's volgen later).
Het was laat op de dag wel 40 graden, dus dat was echt slopend. Het leek net alsof je gebraden werd in een pan. Dus iedere keer jumpen van de schaduw naar schaduw.

Vorige week vrijdag een test gehad en ik had 55 van de 60 goed. Daarmee was ik sowieso door, er was er maar één die niet door ging. Vier anderen gingen sowieso al weg uit Málaga.En toen begon de klas, maar was ik nog niet klaar...

Dus kon ik vandaag ook nog beschrijven. Het was top, de Duitser in de klas werd boos op Conchi, een lerares, omdat ze volgens hem zijn vraag niet wilde uitleggen. Ze zei het wel heel direct, en hij nam het ook heel persoonlijk. Dus dat was 10 minuten ruzie. Gelukkig hadden we daarna twee uur Maria José en dan is het altijd leuk. Ze lacht veel en is extreem positief :).

Nu ga ik snel naar de supermercado om pan te kopen en dan studeren en playa. Muy muy bien.

Hasta luego chicos!

  • 14 Mei 2012 - 12:58

    Cor:

    Succes verder en voor de temperatuur hoef nog niet naar NL te komen. Hier nu ± 12-18 C met af wat zon en vaker bewolking en/of regen. Ben trouwens benieuwd hoe je straks thuis komt, helemaal buin of meer rood van verbranding, veel insmeren op de playa zal wel noodzakelijk zijn.

    Gorten Cor

  • 14 Mei 2012 - 13:51

    Leon:

    Als je een filmpje van je chinees kan maken, zou ik het zeker doen, klinkt als goed entertainment! Veel plezier in España!

  • 14 Mei 2012 - 18:26

    Yvonne:

    Leuk verslag.
    Wat een maffe Chinees zeg. Heeft hij ook nog gefeest na de overwinning van Malaga?
    Nog veel plezier en succes in Malaga en Valencia!
    De Spaanse termen die tussen het verslag door staan moet je thuis nog maar eens uitleggen.
    Het is ons niet altijd duidelijk wat het betekent.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Málaga

Patrick

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 6335

Voorgaande reizen:

29 April 2012 - 29 Mei 2012

Spaanse taalreis met Study Travel

Landen bezocht: